Utedag i solens varma strålar:)

Sådärja, nu har jag landat här inne igen.. Då jag blev alltför rastlös av att bara ligga där ute:-O Hehe.. Hade ju lite korsors och sånt skit men de e svårt då man solar ryggen.. Ont om inget annat! Ajaj.. Har fått en del färg idag med;) BÅDE på fram och bak-sida:) Känner hur de stramar gott på ryggen och ser att de kommit färg på benen och armarna, även magen och på bröstet har de kommit fin färg:) Trevligt trevligt:) Så nu e de bara duschen som väntar.. Ska även tömma diskmaskinen och hänga in tvätten, både från baljan och från ställningen.. Kanske ska tvätta en maskin till, eller där va inte mer? Hmm.. Tur jag har koll;) Kan ju ta sängkläderna iaf.. Eller dammsuga;) Fast inge kul å göra de då solen skiner.. Se ju allt damm då:( Blää..
Mysan ligger här sidan om mig och sover:P Nyss busat en del och sovit i mitt knä, men de va inget kul längre då jag hämtade min mobil;) Klippte hennes klor innan, för fyyyy bubblan vad dom va vassa och gjorde ont då hon ville klättra upp på en längs benen!:-O Så nu rivs dom inte lika mkt som innan iaf.. Men de va inget som va poppis kan jag tala om!
Tiger va inne en runda innan med, och då va mysan under tvbordet.. Lite fräsande men sen tog jag in mysan på toa så tiger fick äta i lugn och ro.. Dom måste ju nosa på varandra och de gör dom.. En gång om dagen då tiger kommer hem och in.. Men de får ju ta sin lilla tid;) Innan dom båda vänjer sig vid varandra:P Kommer gå bra:D
Nähä, om jag skulle hoppa in i duschen nu kasnke?
Ändå inge kul här så:(
Bjuder på lite bilder med:P


Vad ska ni bloggare göra idag då? Och vad har ni gjort?

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0