Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt

De e riiiiiiiiiiiiiktigt varmt idag! Klockan va väl runt 10 då jag åkte och handlade, sen åkte jag till hjärtat som körde gräs.. Nu har jag hunnit vara hemom och solat lite till, solade ju lite i morse med;) Men de blev fööör varmt nu! Och iom att jag vet att jag ska iväg igen så kändes de jobbigt att ligga där å svettas och inte hinna/orka duscha sen.. Så de blev att gå in och vaska av sig lite;) Har fått lite mer fin färg idag;) Fast kanske mest rött!? Hihi, tur att de lägger sig bra sen då:P Inte tagit nåt  på ryggen idag då de e rätt rött idag och inte snällt mot min lilla ängen ju:P Kanske min skyddsängel!? Och då ska jag ju inte steka henne;) Tss.. Och idag va jag faktiskt så smart så jag tog solskyddskräm mellan tuttarna:P För de gör ju så himla ont att bränna sig där! Och lätt gjort e de med:/ Och de va ett bra val kan jag säga;) Tog ett sånt som ser ut som ett lypsyl;) Kan jag ha till mina tuttar ist:) För ingen som har de till läpparna iaf:D

Idag ska jag göra kasslergryta tänkte jag:) Tyckte de lät mumsigt.. Fast i detta vädret hade de ju vatt gott med grillat med.. Men man kan ju inte få allt;) Tss.. Jag har ju min underbara älskling och då räcker de långt:D
Fråga mig itne vart de kom ifrån!? Hehe.. Men de e ju sant och då föll de sig rätt där;)

Nu har jag äntligen fått tiger till att stanna inne en längre stund än bara den tiden de tar för han att SLÄNGA i sig maten! :) Men de som krävdes va ju att lill-misen får vara på toa sålänge, men eftersom att hon e "lös" övriga timmar på dygnet så tkr inte jag de gör så mkt.. Kan ju inte ha dom lösa samtidigt heller då jag ska köra sen ju.. Man vet ju aldrig vad min surpuppa kan göra:( Men nu ligger han och nannar i fåtöljen i sovrummet iaf.. Men har e jättesur på mig, så när jag närmar mig honom så går han och fräser åt mig:( Men de går väl över.. Han får vänja sig och de vet jag att han gör:)

Grattis alla mammor och blivande mammor på morsdag:) Och glöm nu inte bort lilla mamsen idag:@

Ha de gott, kram kram

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Förlåt att jag inte har svarat! Tack för din kommentar + länk du skickade till mig! Dessvärre ska vi inte gifta oss kyrkligt, så vi kommer att ha "vanlig" musik till både in- och utgångsmarschen! Har du några idéer? Jag gillar ju natasha bedingsfields These words, men den är ju ändå rätt uttjatad!

2009-05-31 @ 15:55:42
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0