Mätt :)

Nyss ätit.. Idag blev de stuvade penne-mackaroner och köttbullar.. Mumsigt blev de :)

va med på mjölkningen idag, lite knepigt e de innan man fått kläm på de.. Men jag tkr de gick bra, fick lite tips under tiden hur jag skulle göra.. Och nårra envisa kossor och lite sånt.. Men jag eockså envis så de går inte att måppsa sig med mig inte ;) Så nu luktar jag ko-skit på händerna, då de inte går bort på en gång ;) Och då har jag ju ändå tvättat mig två gånger och duschat.. Men men, nu luktar vi båda skit så då gör de väl inget;) hehe...

Så nu ska jag väl mest ta de lugnt och inte göra så mkt.. Så blir man kanske trötter;) Titta lite på "tre kronor" snart kanske men min kärlek :)

Nähä, och så e de jobb imon med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0