Trött :/

Även idag gick vi upp 05.15.. Hjärtat skulle ju mjölka tiiidigt nu när hans morfar inte vatt hemma.. Och lite frulle tillsammans, då får man gå upp tidigt.. Och idag kunde jag ine somna om sen heller.. Låg nog vaken i 2 timmar!! Suck! Och sen messade hjärtat vid 11 igen och va klar med allt.. Så nu har vi fikat och ska lägga oss i sängen och mysa lite med tre kronor och en tupp lur ;)

Men just nu väntar jag på att hjärtat ska prata klart med D i telen.. Men jag läggen mig ner ändå, ögonen e ganska trötta.. Fast har ju vatt värre.. men ändå.. ;)

Mysan kommer och går, piper och jamar ;) Vill mysa lite hon med:) Ligga i knät och trycka på tangenterna;) Hehe..

Jobba tre timmar ikväll med.. 18.15-21.15... En som tagit kompledigt.. Men känns ju lönt att jobba alls då? När man börjar mellan 15-16.00.. Aja, jag får ju jobba ett par timmar iaf:)

Ska höra med hjärtat sen med omvilka dagar jag ska plocka bort mig från i nästa vecka, kanske denna med? Så vi kan komma igång med packningen och flytten!! Har fått besiktningstid på tisdag 13.30 ju!!! Aja, de löser väl sig ;) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0