??

Just nu fattar jag inget och vet inte vad jag ska göra.. De bästa för mig e väl att bara strunta i dom och låtsas som om dom inte finns:O För orkar inte mer!

Bara jag som inte fick nåt kort, visst de e inte hela världen men de känns ju ändå!! Orättvist!! Finns jag inte längre för dom!? Eller vad e de frågan om? Hon  glömde, men va fan, inte glömmer man väl skicka ett grattiskort till sin egen dotter!? VA?? Eller vad e de frågan om egentligen? Sen avbokade dom ju besöket hit med, som va så viktigt att göra för man måste ju gratta sin dotter men sen blev de ist INGET..

Men men de har jag nog skrivit om en gång innan, men allt kom tillbaka nu då H fyllde år och fick en mega gulligt kort från W som han hade skrivit HELT sj:) Så söt han e:) Och bara 4år;) Inte så liten längre, så snart kanske han förstår varför jag gör som jag gör.. Ska blir skönt att förklara från min sida sen.. Så kanske han förstår från mina ögon med..

Nu ska jag plocka undan lite i köket..

Måndag: Jobba mellan 15.30-21.00
Tisdag: Ledig. Halv åtta hos mig, Äntligen hemma och Andra avenyn på tv:)
Onsdag: Jobba mellan 07.00-16.00. Halv åtta hos migBonde söker fru och Oskyldigt dömd på tv:)
Torsdag: Psykologen 10.00. Halv åtta hos mig och Inlåst på tv:) 
Fredag: Ledig. Idol på tv:)
Lördag: Jobba mellan 21.00-07.00. Körslaget på tv:) men får se om jag kan se de:P Jobbar ju;)
Söndag: SOVA:) Iaf till 13.00:P Parlamentet och Wallander-sidetracked på tv:)

Så med andra ord e de en riktig TV vecka:) Hehe

Någon gång då jag orkar ska jag fixa till min design på bloggen igen.. Men får se när de blir..

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på dig gumman bara så du vet!! Stor KRAM till dig för du behöver den!!

KRAM

2009-10-06 @ 22:52:16
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Anna

Tänker på dig idag! Men är säker på att det kommer att gå bra! ♥Många stora kramar från din vän Anna!!♥

2009-10-08 @ 09:57:28
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Lizette

Det är lugnt att du inte har svarat innan, jag är så dålig på att skriva nu också så.. Där är en sak jag vill göra innan vi gifter oss men det behövs en del pengar till det, tur att man har ett jobb så att man kan börja spara pengar..

Filmen var bra, jag visste att den skulle vara rätt blodig och det var den..

Kram

2009-10-08 @ 09:58:00
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0