Fredag

Men inget fredagsmys här inte.. Jag ska ju jobba och man vet ju aldrig vad hjärtat hittar på med då jag inte e hemma;) Blir väl en lugn kväll sen efter jobb, då jag ska jobba imon bitti med ju..

Var med hjärtat i ladugården igår, kvällspasset.. Samla in kossor och mjölka.. Kul:) När dom inte e bångstyriga och jävlar med en;) men då får man jävlas tillbaka;) Men i övrigt gick de nog bra tror jag, hehe;D Alltid lika kul att vara med där och få hjälpa till och lära sig:) Dom e ju så söta och fina, djuren:) Och där va ju två nya kalvar med:) Lurviga och fina;)

Näe, nu ska jag steka lite potatis som blev över från igår och sen sätta mig i soffan och bara vara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0