Sova sova sömn sömn

Eller nåt.. När jag lämnat per på jobb vid tio så satte jag mig i soffan men jag kasade längre och längre ner och tillsist så låg jag ner och innan klockan blivit 11 så sov jag;) Vaknade emellanåt men somnade om igen och satte mig upp igen vid 14.00-tiden :O Rätt trött fortfarande men måste ju ta mig i kragen nån gång;) vill ju kunna somna inatt med:) För de gjorde jag ju inte natten som var, anledningen va nog för att jag somnade i soffan då per lämnade D i tidaholm.. Då va klockan 22 tror jag.. Men han va nog hemma vid 23.00-tiden.. Så hade ju sovit en stund.. Aja, sånt e livet;)

Får se vad de blir för mat idag, mjölken tog ju slut igår.. Hämtade den igår men hade ju två mjölk-fantaster hemma igår så dom drack upp de jag inte använde i maten;) Så, nån mat utan mjölk idag!? Eller hämta mera?? Du vet som kosse mjölk;) Fast inte från affären utan direkt från kossan:P Eller från tanken rättare sagt;)

Näe, sluta snacka skit och gör nån nytta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0