Då va de onsdag..

Halva veckan har gått.. Jag jobbade inatt, eller natten som var så jag gick av imorse.. Lite halvseg e jag, för man vill ju inte gå upp så tidigt men måste ju de då man ska ha en ärlig chans att kunna somna inatt:O Valnade en gång vid 11.15 men då orkade jag INTE gå upp, för vad skulle jag gjoct uppe!? Hehe...
Sen ringde klockan 13.00, eftersom att jag ställde om den;) Men orkade inte gå upp då heller:O Men tvingade upp mig en kvart senare! Men mår man inte helt hundra i sig själv så vill man ju bara sova!! Men vill ju göra de inatt med.. De e de som e de jobbiga då man jobbar dag, kväll OCH natt blandat.. Men de går bra.. Har fått ihop 22 pass denna månaden, så de ska jag nog klara mig på;) Behöver ju minst 7-8 för att de ska gå ihop rätt sånär här hemma.. Och de har jag ju uppnått iaf! :)

Tiger hade tydligen sovit inne hela natten med:) Per som ville ha heeela sängen för sig själv, men där va en katt på nästan 6 kilo ivägen som vägrade flytta sig;) Hehe.. Så: Antingen jag eller katten;) HAHA..

Tiden för besöket närmar sig med stormsteg, lite nervös och lite orolig över vad som kommer hända och hur de kommer gå.. Men de löser väl sig.. Finns ju ingen återvändo;)!! Måste detta..

Snart kan vi flytta in i huset:) Skönt:) Och jag har sett en fiin färg som jag vill ha i ena rummet;) Men tror att vi måste kolla lite mer på färger och sånt då de närmar sig och att vi faktiskt e två som ska bestämma;) Men tror han kommer gilla den färgen med:D

In till stan nån dag!? Fixa hjärtats ring, innan han tappar den:S Älskar dig så himla mkt!! Vi löser de här och står mkt starkare då allt kommit igång som de ska igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0