Fredag

Idag e de fredag-kväll och INGET absolut inget på tv.. Och hjärtat e i tidaholm hos en kompis och har grabb kväll/helg.. Han måste ju få träffa sina vänner med ju, inte glömma bort dom;) Men då kunde de ju åtminstonde vart nåt bra på tv till mig;) Men enda filmen som sänds idag e en tråkig texas film från 60-talet eller nåt sånt dumt!! Och dessutom på kanal 1, de säger väl de mesta eller:P Haha.. Kan ju vara bra saker där med inte så jag mena men oftast e de ju bara skit där.. Längtar tills vi flyttat då vi ska skaffa fler kanaler för detta går ju inte!! Klarar mig inte utan 3:an:P Hehe..

Annars händer de inte mer än sist jag skrev.. Tar de mest lugn och laddar krafter eller nåt.. Gjorde chokladpudding innan så har ätit lite av de.. Mysan ligger och sover som vanligt:) Haha.. Men lite myys e de ju först och även lite bus;) Men om hon busar först i typ 10 minuter så sover hon ju i ett par timmar!! Haha, inte normalt;)

Funderar på om jag ska slänga mig i duschen nu eller imonbitti när jag vaknat!? Har ju fönstret öppet och de kan bli rätt kallt i håret då:/ Så väntar nog;) Ska ju ändå ingenstans så..

Imon tänkte jag ringa synsam och se om där e ngn tid till mig, hittar inte mina glasögon och vill ju prova på linser så då passade de ju bra då jag ändå e av med glasögonen:P Och synsam hade ju ett erbjudande nu på undersökning och linser och vätskor och skit.. Så får väl passa på antar jag;) Hoppas bara där e en ledig tid till mig:)

Ska iaf tvätta imon med.. Och se om jag får in nårra kläder i gaderoben, då all rentvätt ligger i en enda röra i fåtöljen just nu:/ Man hittar ju inte riktigt vad man ska ha i den högen..

Men får se om jag får nanna ensam inatt eller om han vill hem nån gång.. Men tror att han nannar där, då jag inte lämnade han fören 20.00.. Men de märker vi ju.. Blir väl snart sängen med den boken jag började på igår..
Mamma skrev typ dagbok då jag föddes och de blev tre böcker totalt.. vet inte riktigt hur lång tid de e totalt för jag vill ju inte läsa sista sidorna i sista boken innan de e dags;) Hehe.. Men rätt intressant faktiskt.. Massa tankar och rutiner den första tiden i mitt liv:) Kul att läsa hur dom gjorde och tyckte, även hur jag var och reagerade på olika saker..

Natti natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0