Inbrott/utbrott;)

Min stora kise försöker ta sig ut genom en liten springa i fönstret;) Så söt:) Så hade de varit från andra sidan hade de ju sett ut som han gjort inbrott som han kämpar;) Men nu e de ju på andra hållet så då heter de väl tvärt om!? Utbrott!? Haha.. Ska släppa ut han nu, för de e ju sååååå synd om han;) haha.. Han har ju säkert varit inne i 10 minuter nu och gnäller/fräser/morrar på allt.. Han tkr inte om att vara inne längre:/ Mysan e på han hela tiden och vill busa.. Men nu e jag och Tiger inne i sovrummet själva men de hjälper inte.. Får se hur han tar de med flytten inom en snar framtid..

Fick bekräftelsen från wennergrens (hysesvärden) ang. uppsägningen.. Också lite info om HUR/VART man ska flyttstäda;) En checklista som man kunde bocka av vart man varit med trasan och dammsuggaren:P Hehe..

Pratat med A med och skulle ringa lönekontoret själv då de e dom som skickar arbetsgivarintyget.. Fick ju fel lapp hem, även fel info i den.. Stod ju att jag var vårdbiträde ist för USK och sen att jag jobbat 200 timmar då jag i verkligheten jobbat 240 timmar.. De ska ju vara en speciell lapp dom ska utgå ifrån och allt ska ju stämma då.. A-kassan e ju noga med de så då får ju jag med vara de så de inte drar ut på tiden ännu mer!
Dom andra papperna jag postade i fredes hade kommit fram och dom hade skickat iväg mit lösen och sånt med så förhoppningsvis får jag de imon eller nåt:) För nu saknas ju bara kassakorten, eller jag har ju dom här hemma men ska ju fylla i de på nätet med.. Sen ska de bearbetas sen kommer de förhoppningsvis in lite pengar:)

Bokade även in lite arbetspass som jag ska gå brevid på.. Blir 3 pass.. 2 pass på 1:an och 2:an, där jag ska vara lite på båda samtidigt.. Och ett pass på avdelning 3.. har ju vatt lite där i sommar med så har ju lite koll, men då de e växelvård så e de ju inte samma som bor där varje vecka.. kan ju vara bra att vara där lite och se rutiner och sånt;)
Så nu får vi hoppas att jag blir inringd fler gånger då jag står med på fler avdelningar:)
Skrev ju in min kalender i måndes och blev inringd i tisdes så de e nog inte helt kört;) Hoppas jag:) Hehe..

Fixat undan disken med:) Blev ju inget sånt igår då jag ist somnade i soffan;) Hehe..

Kommentarer
Postat av: Dessie

Jaa precis, dom lever på att skrämma upp hela samhället! Gah! Jaa, det är superskönt att hon äter igen.. igår va hon tvungen att få i sig minst 800ml på ett dygn, nu har dom sänkt det till 500, så det blir ju bar fem mål om dagen.. de låter lite med 500ml men hon har ju fortfarande den tjocka maten.. Har inte alls hört ngt ännu om hur länge vi ska stanna.. men ska snoka lite i det imorron :P Puss!

2009-09-03 @ 21:18:18
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Lizette

Det är bra med mig.. Har lite ont i magen då mina äggledare har börjat jobba för fullt.. Gör svinont emellanåt, men det lär ju gå över så försöker ignorera det.. I värsta fall får jag ringa gyn någon dag..

2009-09-04 @ 00:05:12
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0