Inringd

Blev ju inringd till den skolmatsalen, så där va jag idag och jobbade.. Gick bra, när jag väl hittat dit och kommit till rätta;) Sen gick dagen mega snabbt!! Och sen var de ju en fråga till, VART STÄLLDE JAG BILEN?!?!?  Haha, jag kom ju inte ihåg de, och blev ju visad rätt på morronen men de hållet gick jag inte ut och sen blev de helt fel.. Haha, men efter en rejäl omväg så kom jag tillsist rätt.. Får se om jag hittar rätt nästa gång, för de hoppas jag att de blir:) Goa töser som jobbade där med ju;) Eller kvinnor:P Hehe..

Sen bar de av till esplanaden och synsam.. Skulle ju på undersökning och fixa linser.. Så de har jag gjort och stannade ett bra tag där då jag tyckte de va lika bra att fixa ALLT med en gång ist för att åka in imon igen bara för att prova ut linserna.. Så nu har jag provat och testat och fixat allt:) Ska bara hoppas på att de funkar bra nu då;) Tar ju lite längre tid att sätta in linserna än vad de gör med glasögonen;) Men dom e ju bara ivägen och jättejobbiga!!
Har blivit lite mer närsynt än sist jag va inne, för ca ett år sen.. För optikern jämförde synen idag med styrkan på mina glasögon..
Hade även lite lite olja i tårkanalen i ögonen, man har tydligen olja där för att polera upp ögonen eller vad han sa;) Hehe.. Men de va inget farligt och absolut inget man kunde göra ngt åt.. Inte i mitt fall iaf och de vaju bara lite så:P
Så får vi hoppas att jag kan ha linserna inne då jag jobbar natt med, då man inte har lika mkt vätska i ögonen och sånt skit på natten.. Även om man är uppe, de va ngt som va automatiskt och tydligen inget hjärnan kunde styra över;) Men har fått (provat) en silikon lins, då den är mjukare och inte "torkar" lika lätt som en plast (!? för de va väl plast??) Aja, skit samma;) Hehe.. Återstår att se iaf;)

Skiiiit me, kom åt nån tangent så nu e allt förstorat på datorskärmen!!! Jobbigt!! Och vet inte vilka tangenter jag tryckte på heller:( Hoppas de går tillbaka av sig sj när jag trycker ner sidan!!

Synd att h*n inte tog emot några nya.. Aja fortsätta leta.. Mailat idag iaf, och ringa imon:O Vad ska man säga!? *nervös och rädd*

Nähä, natti natt..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha dom tangenterna lyckas jag också trycka på hela tiden ;) skit störigt är det.

2009-09-11 @ 13:27:59
URL: http://parry.bloggagratis.se
Postat av: Dessie

Nu erkänner jag att jag är skitkass på att både kommentera och svara på kommentarer :/ Sorry! Kul att du blir inringd så mkt, känns säkert jobbigt/tufft/segt/svårt/tradigt nu när det blir så mkt..men du stoppar ju in dina framfötter på en massa ställen och ekonomin blir bra :) När är det dags att flytta? Vill att du kommer ner snart o hälsar på en heldag :) Sakar daaaaj. Puss!

2009-09-11 @ 19:12:45
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0