Ledig lördag..

Bara denna dagen jag e ledig denna veckan.. Men dom ringde efter mig idag med, men jag tackade nej.. Orkar inte, de blir ju för mkt!! Måste lära mig att tänka på mig själv med!! Har tackat nej till tre pass denna veckan.. ändå har jag jobbat 7pass totalt mär jag går av imonkväll:O Aja, bättre de e på de viset än att de inte finns ngt alls..
Så nästa vecka har jag måndag, onsdag inbokat och fredag och lördag natt..  Men de kanske blir mer.. Massa sjuka på kavelbro med ju.. Dom ville ha mig tre dagar denna veckan ju! Men kunde bara en..

Linserna funkar bra, lite knepigt att få in dom bara, men de går efter ett tag;) Dom e ju så tunna att dom viker sig;) Sen vet jag inte, men jag borde nog ha en annan styrka på dom.. De e lite suddigt på nära håll och även på långt.. Eftersom att dessa e tunnare så märks mitt hörga ögas "lite större" brytningsfel och de e inte mkt att göra åt.. Om jag inte byter styrka.. Men nästa styrka kan vara för stark.. Eller vad man ska säga.. Men dessa känns inte helt ok..

Fått en tid på VC ist.. Men lite längre väntetid där bara:/ Ska bara komma på ett sätt att börja på, så ska jag nog kunna berätta lite mer.. Inte här dock!!, men för min kärlek!! <3

Lördag idag och inget på tv:( Hade velat se den filmen på bio men utan pengar så går ju inte de:( Får väl vänta på lönen som alla andra då:/

Hur vore livet om man var ekonomisktOberoende!?

När vet man att man är redo? Kommer man någonsin veta det? Och med vem? Vem är den rätta, finn det någon som är det? Eller är det ngt man bygger upp efterhand??


Kommentarer
Postat av: Lizette

Hur är det gumman? Vill du snacka av dig så är jag här.. Bara till att höra av dig om du vill prata som sagt..



Kram

2009-09-19 @ 21:12:52
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0