Shiiiiiiit:O

De e ju redan september!!! Gahh!! Tiden bara spriiiiiinger iväg.. Jag och min kärlek har ju redan vatt förlovade i två månader!! Känns som de va igår vi va och kollade på ringar ju;) Och så har vi vatt tillsammans i 7 underbara månader:) ♥♥♥

Ställde klockan på 06.30 idag, då hjärtat skulle komma till jobbet itid.. Så jag hande lämnat han klockan 07.00 och då gick jag och la mig igen, i hopp om att få en sovmorgon.. Men icke! Hehe.. Klockan va 07.15 då hemtelen ringde.. Inte m,ånga som ringer på den och framförallt INTE 07.15 på morgonen!! Men de va D från resursen, som undrade om jag kunde jobba idag.. Bokningen var då mellan 07.00-15.00.. Men eftersom att jag har 40-45 minuters resväg dit så blev de ju från 08.00 ist..
Skönt att komma igång igen och jag hoppas på fler bokningar denna månaden, för att få en hyfsad lön som jag/vi klarar oss på behöver jag hoppa in ca. 7 gånger.. Och de ska jag väl fixa ihop då jag måste skriva upp ALLA dagar i månaden och ALLA timmar på dygnet..
Ska ringa A imon ang. 2 saker.. För de första ang. brevidgången på de andra tre avdelningarna och för de andra ang. de pappret som hon skulle skriva till mig.. Måste ju ha de då a-kassan kräver in de.. Och tyvärr så va hon ju på utb. idag:/ Annars hade de ju varit lättare att prata med henne IRL;) Typ..

Sen skulle jag ju ringt V med.. Men de får jag ta imon då jag jobbade till 16 idag ju.. (gick inte att gå tidigare) Och de e om extra jobb i ett skolkök.. Hade ju varit bra med lite mer extra ju;) Fastän jag inte har ngn erfarenhet inom de området..

Handlade idag med när jag slutat jobba.. Så slipper jag och älskling åka iväg sen med och sen vet vi ju inte när han slutar.. Så nu e de gjort och nu kan man laga mat här hemma igen;) Hehe.. Handlade inte så jätte mkt då man kan handla flera gånger om de behövs.. vet ju inte heller när vi får huset.. Där kan vi bunkra upp mera än här med:) Skönt, så kan man riktigt storhandla.. För där e en box i källaren tror jag de va;) Har faktiskt inte varit i källaren ännu:O

Har dammsugat och pillat lite här hemma med:) Även hunnit duscha;) Hehe.. Skönt att få lite rent under tossingarna;) Haha.. (För er som inte fattade vad "tossingarna" är för ngt, det är fötterna) haha... Och ännu skönare va de att duscha!! Varmt som in i på jobbet ju! Och sen sprang jag ju ifrån mina inneskor imorse så jag har fått ha på mig mina jympaskor:/ VARMT!! Ska lägga dom i bilen ist, då jag kom på de efter halva vägen.. Lättare att ha dom i bilen då ju;) Tur jag fick med mig min plånbok iaf, då jag även missade att ta med mat:/ Roffade åt mig ett äpple men inte mer.. Och de räckte ju bara till frukost.. Tur att där finns en cafeteria på äldreboendet då ju:P

Nu ska jag slänga mig i soffan tror jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0