Torsdag

Då va denna veckan snart slut med!! Torsdag idag.. Och imon e de fredag och då har vi visning av lägenheten:) Fast de enda som e liiiite stressigt e ju att jag måste hinna med att städa den med!! Först skulle jag ju vatt ledig idag så jag haft heela dagen på mig men jag har jobbat i skolköket idag.. Så har ikväll på mig för imon ska jag med jobba.. Hade egentligen bara kvällen inbokad men idag blev jag inbokad på dagen med.. Så ska jobba mellan 07.00-21.15 med undantag mellan 14.00-15.30 då jag inte ska jobba, annars e de heela dagen.. Så då kan jag inte städa.. Men får ju se om jag inte kan jobba lite längre då jag inte har ngn stans att ta vägen ändå ju, kan ju lika bra jobba då.. Iaf till 14.30 och sen kanske börja lite tidigare till kvällspasset.. För de e ju drygt att sitta och göra inget!! Får väl ta med en bok och läsa eller nåt;)

Trött va jag imorse, vill bara sova!! Somnade lite över 23 igår och vaknade då hjärtat kom hem vid 00.. Sen sov jag nästan hela natten.. Vaknade vid 05 men skulle ju inte upp fören 05.45 så somnade lite till och sen va jag ju ännu tröttare då klockan ringde:( Så som man vaknar och inte vet vart man är eller vad de e som låter:S Usch!!
Och upp tidigt imon med ju:( Men ger ju pengar iaf och de måste jag ju ha!! Så då får de vara såhär.. Sova kan jag väl göra när jag blir gammal!? För gud nåde den som drar upp mig på hemmet klockan 7-8 på morgonen!!! Haha..

Ska logga in på "free time" och se vem de e jag ska jobba för imon kväll så jag kan se vilken avd jag ska vara på:P På dagen e de på växelvården, så långt vet jag;) Men ska ju vara på 4-5an.. Aja, löser sig ju;)  Siat va jag på 5an så hade ju vatt gott att vara på 4an imon:P Återstår att se;)

Nähä, städa va de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0