Usch!

Vart är orken någonstans!? Orkar pracis ta mig till jobbet och inget mer utöver de.. Sova sova sova, men de går ju inte!
Känner mig så meningslös, hopplös och hjälplös.. För vad ska jag göra!? Jag har tappat kontrollen som jag haft.. Och de känns jättejobbigt:S
Matlusten försvinner och jag orkar inte ta tag i ngt heller.. Fastän jag vill så mkt så blir inget gjort!
Men nu har jag fått tag i tre olika psykologer så nu får vi se om de e ngn som passar mig och kan hjälpa mig, jag hoppas verkligen de! För såhär vill jag inte leva! Och ingen ska behöva leva med mig när jag är såhär:(

Har inte varit vaken i mer än en timme och ändå känna sagen skit!! Jobbade först dagen imon och sen hem och sov lite och sen natten och nu har jag två nätter kvar denna veckan.. Inatt och imon natt.. Sen har jag två kvällar nästa vecka och ska peta in två brevidgångar med.. Sen får de vara nog för den veckan!! Tror jag:/ Kroppen orkar tror jag, men huvudet orkar inte mer.. Denna veckan har/ska jag jobba 7pass.. Varav fyra pass är på två dagar.. Alltså har jag jobbat två dagpass och sedan gått på nattpasset efter de..
Jag e ju rädd för att om jag säger nej så får jag inte mera jobb.. Man vill ju ta så mkt som möjligt och verka duktig men de e väl bara jag som blir drabbad i slutändan ändå..

Usch!! varför ska allt vara så jobbigt?! Kan inte livet vara bra någon gång? De braiga som var innan vill jag ha tillbaka!!!
Älskar dig så himla mkt PER♥

Kommentarer
Postat av: Dessie

Aww gumman, så ska du ju inte ha de :( Hoppas du kan få lite hjälp med att komma tillbaka på rätt köl igen. Kan förstå att du inte vill tacka nej till något, men tänk på dig själv lite med! Du kan ju inte jobba sen om du kör slut på både huvud o kropp nu! Tänker på dig! :)

2009-09-12 @ 01:04:11
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0