Vaknade av telefonen..

De va personalen från ranliden.. Undrade om jag kunde jobba inatt, och de kunde jag ju:) Så jobb inatt då:) Skönt att de rullar på och kommer in jobb lagom mkt hela tiden:) Änsålänge denna månaden har jag 10 pass inbokade och behöver ju typ minst 7 för att de ska klara sig här hemma så de e ju toppen:) För de senaste passet e ju inbokat till den 18:e och då e de ju nästan halva månaden kvar och sen går jag ju brevid nästa vecka med så kasnke de blir mera jobb sen:)

Idag händer inte så mkt, hjärtat ska fortsätta ha sig grabb-helg.. Så han och D ska till stan och gå lite och sen ha myskväll ikväll..

Hoppas jag somnar lite sen i em då jag inte sovit ok på två nätter:( Knappt ngt alls inatt:( Men tar jag de lugnt och vilar så ska jag nog klara natten med och sen sova till typ 14-15.00 tiden imon.. Skulle nog till ikea då, måste ha ett datorbord då vi i nuläget sitter på golvet:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0