Barnmorskan :)

Va hos BM idag, allt gick bra.. Bebis är väldigt aktiv så hon fick lyssna extra länge på hjärtljuden så hon säkert såg att dom gick ner igen :P Som högst va dom uppe på 172 tror jag de va.. Men sen lugnade den ner sig väldans mkt och va nere på 123 typ :O Men mest och stadigast va de runt 150..
Såhär va resultaten:
SF-mått: 27cm
Bltr: 115/60
Vikt: 71,7=72kg
Hjärtljud: 150
~~~~~~~~~~
Tog inte ngt blodprov idag då värdena låg så bra förra gången :) Skönt! Hehe.. Nu börjar de bli tätare mellan besöken, så ska dit igen den 30:e :) Nu e de inte långt kavr!! :D
Har klistrat igen kuvertet med HP-papperna och mitt moderskapsintyg.. Ska posta de nu i dagarna tänkte jag :P E ju dags nu!! Hehe..

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att allt är bra!!!

Kan inte kommentera dina bilder... men helt klart tror jag på pojke... den mörka strimman som går från naveln och ner brukar enligt skrock tyda på pojk ;) men jag brukar alltid gissa fel så det ska bli spännande att se sen!! :)



Kram

2010-04-08 @ 14:00:18
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0