Glad morgon :)

Dagen började bra.. Hoppas den fortsätter i dessa banor :) För första gången sen mitten på FEBRUARI har D fixat i ordning soffan efter sig på morgonen!! :O Alltså lagt tillbaka kuddarna och tagit bort täcket.. Att jag blev chockad!! Men skönt att jag slapp göra de idag, som alla andra morgnar.. :) Hoppas de håller i sig bara så de inte bara va en engångsföreteelse..
~~~~~~~~
Ska dra dammsugaren en omgång till här nere idag då de va NÅGON som gick in med skorna här innan, man blir så trött!! Men men.. Karlar eller vad säger man!?
Städade upp från sovrumsgolvet igår med, eller inatt.. Fick ett ryck iaf! Så nu e där med dammsugat och undan plockat på golvet.. Disken tömde jag med igår kväll..
Bara tvätten där nere kvar som ska upp och in i garderoberna.. Skönt att de mesta redan e gjort liksom :) Inte så mkt att ta idag då :) Dock har jag ont i ryggen, mellan skuldrorna :/ Foglossningen är inte lika hemsk, ÄN!! Men har ju inte hunnit göra så mkt idag än så..
Kanske ge mig på bebiskläderna idag med? Eller tar de nog imon, då jag ska åka lite tidigare till Hjo idag.. Måste ju ha en ny internetdosa!! Då jag har den gamla platta saken.. Och jag skyller på dessie att batteri-lampan börjat lysa ;) För den började lysa dagen efter hon tyckte de va konstigt att jag fortfarande hade en sån gammal dosa;) hehe..
Måste handla kattmat idag med, då den tog slut igår kväll.. Fast bara tiger som varit inne och ätit idag och han fick lite korv, de va han inte ledsen över :P Haha.. Nu sover min bamse-kisse och de andra två busarna är ute och leker eller jagar eller nåt ;) Haha..
~~~~~~~~
Så idag e de rätt mkt på schemat.. Rotade igenom gamla papper och pärmar för ska ju skicka in papper till FK och kvinnan jag pratade med tyckte jag kunde göra de med en gång så vann jag lite tid på de sättet.. För allt annat drar ju ut på tiden så himla mkt så kan man vinna lite tid så e ju de bra :) Men hittar inte ett anställningsbevis med rätt lön.. Hmm, undra om jag ens fått de? Ska ju vara från jag jobbade i fagerhult.. Undra om de räcker med "kontrolluppgift från arbetsgivare" blanketten.. Där står de ju vad jag haft för inkomst under hela året.. Ska dock maila FK och fråga!!
~~~~~~~~
Nyss lagat och ätit lunch.. Bruna bönor och bacon :) Mums! :) Så nu ska jag åka iväg på lite ärenden och sen e de föräldraträff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0