Har fått ett ryck :)

Och de e ju INTE så ovanligt ;) Så då gäller de ju att passa på :)
Jag kasade ut den söndriga tvättmaskinen ut från tvättstugan och in i rummet sidan om.. Tungt va de och bebisen tyckte INTE om de.. Den försökte rymma ut från magen då :P Opps!! Men de blev ju bra :P Mer plats i tvättstugan iaf!! Och så möblerade jag om mina tre tvättställningar med så man kan gå igenom tvättstugan och även öppna frysskåpet som står där inne ;) För min tvättstuga e just nu lite alltiallo ;) Men kommer vara så tills (om) köket blir renoverat.. Men de gör ju inget att de står så där nere heller så :P
Men iaf så ska jag snart ner igen och hänga upp den nytvättade tvätten och konka upp tvättkorgen som hjärtat glömde bära upp till mig.. Sen ska jag  upp och vika in i garderoberna, för en gång skull.. Brukar ju bli som så att tvätten aldrig hinner komma in på rätt plats :O Har inte fått ordning än på de liksom..
Allt ligger i en enda stor röra där uppe :( Men NU ska de bli ändring på de!!
Tvätta två maskiner till idag med tänkte jag, så tar de lite mera på berget där nere!!
~~~~~~~~
Sen så ska jag sätta igång en disk också så de inte växer i köket med.. Torka av och göra i ordning där.. Och även ta lite fix och pill i hallen på köpmannadisken och lite i tvrummet.. Så de finns ju att göra..
Men jag måste ju passa på då jag har en bra dag!! Men kommer ju kännas i kroppen sen kan jag lova.. Men ngn måste ju fixa de så.. Och de e ju bara jag hemma så då får de bli jag som gör de :P
~~~~~~~~
Öppna dörren och vädra lite, passa på då hjärtat inte e inne för han bara gnäller att de blir kallt ;) Hehe.. Och sätta igång lite musik med :)
~~~~~~~~
Pratade med Dessie gumman innan med och vi kom fram till den veckan vi pratade om igår, att jag ska komma ner då :) Men tar nog bilen ist då de blev billigast så :) Fattar inte att de ska vara så dyrt med tåg och buss för!? När alla tkr man ska åka kollektivt, men då får dom bannemej sänka priserna ett par hekto med så de e lönt att åka med dom!! För de blir ju mkt smidigare med bilen med :) Men iaf, jag åker nog ner på onsdag kväll efter föräldraträffen, den 5 maj och åker hem igen på söndagen den 9 maj.. Som de ser ut nu iaf :) Wiiiee!! :D Kostar ju inte billigt precis men de får jag ta mig råd till!! Då hjärtat va ute och köpte byxor igår för 600:- då kan jag ju med gott samvete lägga de på bensin till Dessie, eller!?
~~~~~~~~
Näe, nu e tvätten klar!!

Kommentarer
Postat av: Dessie

HMMPF! Ehh, jaaaaaaa, du kan lägga dom utan dåligt samvete! Gud! ;) Puss

2010-04-24 @ 14:49:36
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Dessie

Mätte precis dörrhålet. 74 cm.. men de går ju inte att ha en grind där när dörren är stängd, men är inte hela världen att öppna och sätta dit den, bara den sitter fast ordentligt så min klätterapa inte välter den :P Kolla gärna va du har :D hih. puss

2010-04-24 @ 15:22:19
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0