Hemma igen..

Jaha, då va jag hemma igen efter att ha varit på resande fot sen i tisdes.. Men kom ju hem i fredes ;) Men har inte haft tid, ork eller lust att blogga tidigare :O Opps!
Pratade med mormor på msn i måndes kväll/natt och då bestämde vi att jag skulle ner till henne dagen efter, då jag hittat billig tågbiljett :) Och på tisdagen messade jag pappa med och frågade vad dom skulle göra i veckan.. Så jag va hos mormor tisdag, onsdag och åkte ännu längre neråt på torsdag förmiddag.. Och från torsdag eftermiddag då tåget anlänt i malmö till fredag eftermiddag va jag hos pappa och sussi :)
Hos mormor blev de god middag och mys :) Tog de lugnt och åkte runt där hon bor och kollade landskapet ;)
När jag sen kom till pappa tog vi de lugnt och mös på torsdagen, åt totalt 3kg skaldjur på 3 personer ;) haha.. 2kg kräftor och 1kg räkor ;) Även vitlöksbröd, sallad, ost och kex :) Mumma!!
På fredagen åkte jag och papa till farfar på morgonen, för att sen åka vidare till faster och kusin på en fika :) Sen åt jag och pappa lunch och sen va de ju dags att hoppa på tåget.. Inte världens lättaste med en tung packning och massor med folk!! Men de gick.. Fick lite bärhjälp med ju :) TACK!!
~~~~~~~~
Har färgat/avfärgat mitt hår med.. Ska köpa fyra paket till tänkte jag, eller två sånna och två med vanlig blond färg? För nu e de rött, då jag hade en brun färg med rött i innan så inte så konstigt ju :P hehe.. Men får se hur jag gör :P Jag ser ju inte de själv ändå :P haha..
~~~~~~~~
Lägga upp fotona snart, men först äta :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att få komma iväg lite!!



Kram

2010-04-18 @ 22:54:18
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0