Mysan!!

Mysan den busen är tillbaka, hon blev hämtad av Per i onsdags tror jag de va.. Hon sov inne hos Erik i lösdags natt tydligen och har sen sprungit ut och in hos han och hans kisse Håkan fram tills hon blev hämtad :O Hon har blivit passad där innan så kanske därför hon gick dit.. Men tkr ju hon borde gått hem, men de va väl lättare att komma in där!? Sen har hon varit och hälsat på kossorna i den andra ladugården :O BUSE!! Nu har hon varit inne sen dess iaf.. Och hon visar inget större intresse av att gå ut heller, hmm... Men skönt de i och för sig för då vet jag/vi ju vart hon är :P
Hon va ju extremt könsmogen då hon gick ut förra helgen och de brukar hålla i sig i ca två veckor för att sen vara lugnt i två veckor.. Men sen hon kom in i onsdags har hon varit lugn och vad kan de betyda!? Att hon har bebisar i magen:O ?? Skulle de vara så så kommer de nog vara lite kris då kissen/arna ska ut, då jag med väntar bebis i samma veva ;) Hmm.. Haha.. Men återstår att se :) Hoppas min magra kisse klarar ut de bara!! Igår satte jag henne vid matskålarna fyra gånger och då åt hon ostört.. Har försökt ett par gånger idag med men hon har bara ätit en av gångerna.. :/ Hon glömmer ju att äta, eller skiter i de.. Och hennes öra/on har inte blivit mkt bättre heller :( Nu e de iaf inte nån brun gegga som kommer utan nu e de vit/ljus krämig sörja som kommer ut när jag klämmer lite.. Urk.. Ska ringa en vererinär imon och se om ngn kan komma å titta på henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0