Pigg eller trött?

Känner mig förvånansvärt pigg idag.. Vaknade av telefonen imorse kl. 11 och kände att jag lika bra kunnat gå upp då!? När jag la mig vid 8 och hjärtats mobil ringde stup i ett och hela tiden tills halv tio!? Får inte ihop de.. Men har varit mkt piggare på sista tiden och de i sig e ju hur skönt som helst! Och tar INTE mina järntabletter heller.. Återstår att se vad värdet ligger på på fredag.. Men de va ju bra förr förra gången och sist tog vi inget.. Har i princip inte ätit dom sen förra besöket.. Och nu känner jag inget större behov av att ta dom heller så :P Hehe
Skönt att ha kommit ifrån den tröttheten som jag hade för ett tag sen igen..
~~~~~~~~
Fast inte har jag orkat med å göra ngt idag ändå :O Eller jo lite har jag ju gjort.. Jag har städat min dammsugare som va jättesnuskig!! Då HAN haft den nere i källaren på fuktigt betong golv så den luktade bara fukt och mögel :/ Dammsugarpåsarna, filtren och doftstavarna jag beställde i helgen kom idag :) Beställer man innan 19.00 så kommer dom med posten dagen efter, super bra!! Och enligt fakturan så betalade man ingen frakt!? Och de kostar samma som i butiken.. Med andra ord mkt billigare då vi slipper köra 2 mil enkel resa för att köpa påsarna.. :D
Nu väntar jag bara på att slangen och alla delar ska torka så kan jag dammsuga imon.. Känns ju liiite dumt att börja dammsuga massa damm, grus och katthår med en blöt slang.. Känns ju som de fastnar hela vägen då :P Haha
~~~~~~~~
Har dessutom ont i ryggen/bäckenet eftersom jag jobbat och sånt, så jag tog en vilodag idag :) Ska dock plocka in disken i maskinen och röja undan i köket sen.. Men de andra tar jag imon..
Tvätta kan jag inte göra, så himla typiskt när jag väl fått snurr på de igen!! Har stopp (eller nästan stopp, men de rinner ner låååååångsamt) i avloppet där nere.. Så de blir en bassäng där nere när tvättmaskinen tömmer sig på vatten :/ Just nu hänger slangen ut genom fönstret, för nån stans va vi ju tvungna att göra av den, maskinen va ju igång då hjärtat upptäckte att de va stopp :( Men känns inte bra att ha den så och tvätta mera då vattnet kommer ut precis vid grunden på huset :( Hoppas M kan komma nu snart i veckan å kolla hur de ser ut!!
Men ska nog ner å vika den torra tvätten, men tar de nog med imon då de e mörkt i trappan (lampan sönder och har ingen ny) och jag som sagt har rätt ont i ryggen/bäckenet och mellan skuldrorna.. (Gnällfia) ;)
~~~~~~~~
Skit störigt!! De sitter en fluga mitt på tv:n!!! Störigt då den täcker viss text :P haha.. Fast nu flög den och irriterar mig i ansiktet ist!! Gahh!!
~~~~~~~~
Fick svar av dom med vagnen igår, dom undrade vilken färg vi ville ha och så ska dom lägga upp den på hemsidan, sen e de bara å beställa :) Så de väntar jag på nu, att dom ska lägga upp den på hemsidan alltså :)
~~~~~~~~
Och inget på tv ikväll e de heller.. Inte på de kanaler jag har iaf: 1, 2, 4, och 6.. :/ Kollade på "halv 8 hos mig" innan sen va de inte mer skoj.. Suck!!
~~~~~~~~
Fixa ngt ätbart, men vad?? Hjärtat skulle inte äta inne idag utan D skulle ta med sig ngt åt han.. Schysst liksom, jo de e de ju men han kunde väl tagit med ngn ätbart till alla tre eller?? Aj skit samma.. Jag har ju min gottepåse och saft..
~~~~~~~~
Störigt och väldigt irriterande att jag måste göra sånna krumelurer som mellanrum i inläggen!! Gör jag inte de så hoppas texten ihop när jag sparat den?! Jobbigt å läsa då de sparas i en enda stor klump liksom!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men krumelurerna gör texten väldigt tjusig.

2010-04-27 @ 10:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0