Sliten och seg

Hade helst av allt velat ligga kvar i sängen ett tag till, men eftersom att jag ska jobba inatt så blir de ju bara dumt!!! Bättre jag masar mig upp och försöker lägga mig igen senare.. Och hoppas på att jag kan sova ett par timmar då, ja hoppas kan man ju!
~~~~~~~~
Blev rätt sent igår.. Eftersom att jag gick ner i källaren och upptäckte att hjärtat inte hade hängt upp tvätten som jag snällt bad om så fick ju jag göra de.. Inte vill jag att den ska ligga i maskinen hela natten ju, då luktar den ju skunk på morgonen :(
Vek om och la in alla rena/torra kläder i garderoben med.. Ska ner och se om de e mer tvätt som e torr, för då kan jag ju sätta igång fler maskiner.. Vill bli av med tvätt-berget nu!! Men inte så lätt.. Måste ju ha någonstans att hänga upp tvätten på med!! Men de löser sig nog.. I dagsläget har jag ju tre torkställningar och kan tvätta ca fyra maskiner tvätt åt gången.. Men ibland känns de inte som de räcker ändå..
~~~~~~~~
Idag händer de inte så mkt.. Bara ta de lugnt, men får ju ner i källaren för å se om de finns ngn mat som jag kan göra till hjärtat när han kommer in om ca. 1½ timme..
~~~~~~~~
D va inte här när jag vaknade och kom ner, skönt.. Börjar bli jobbigt nu!! Ska försöka ta upp de med hjärtat sen med, för jag vill inte ha de såhär längre!! MÅSTE finnas en annan lösning på de, de bara måste de.. Annars vet jag inte vad jag gör :(
~~~~~~~~
Ska se om vi kan boka in en helg då vi TVÅ ska ner till malmö till pappa å sussi igen.. Vi måste ha lite egentid snart!! Och ska se om de går, prata mer med hjärtat när han kommer in om han vet om de går den helgen som vi ratat lite löst om innan.. För inte lönt jag pratar vidare om vilken helg innan jag vet om vi verkligen kan ju! ;)
~~~~~~~~
Ska försöka ta mig in till skövde med nån dag, måste ha ngn ny BH, ammningsBH eller vad som helst.. :P Och även en bikini.. Och fler trosor och strumpor, då ngn ätit upp dom jag redan har!? Hittar inte dom ju.. Hmm..
~~~~~~~~
Nähä, nu ska jag gå ner i källaren och vika tvätt och ev. slänga igång en ny maskin.. Plocka upp lite mat och sen lägga mig i soffan igen!
~~~~~~~~

Kokosbollen: Okej :) Näe, jag vet inte vad det är för ngn liten filur som gömmer sig där inne.. Men snart vet vi! :) Är såå nyfiken nu!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0