Svar på kommentar :)

Vad spännande då! Jag har också BF 25 juni, vet inte heller vad det är. Känns så långt kvar fast det bara är 2 månader, man längtar ju så mycket! Vet att jag kommer gå över tiden för det gjorde jag med dottern, önskar den ville titta ut liiiite tidigare iaf :)
Ha det bra! :)
~~~~~~~~
Jaså? Va kul :) Mer spännande att inte veta ju :) Har du några aningar om vad de e som gömmer sig där inne??
Men med "tvåan" ska vi nog göra ett 3D/4D UL, men vet inte om vi vill veta könet ändå.. Men blir ju så fina bilder :) Fast de dröjer ju ett par/3 år innan de blir av ändå så :P Men iaf :) Hehe
Jo de börjar kännas segt nu!! Men ska inte jobba mer nu iaf, för de orkar jag inte och ingen som tackar mig senare för jag sliter ut mig ändå! Jobbar du?
Hur mår du annars då?
Aha, okej.. Näe ingen vill nog gå över tiden..  Hur många dagar gick du över med tjejen? Jag har fått för mig, vissa stunder iaf, att jag kommer få för tidigt.. Men ibland tror jag att jag kommer få gå på BM besöket som är bokat tre dagar efter BF.. Men de återstår ju att se ;) Hade ju varit rätt skönt å få lite innan midsommarafton så man kommer hem till dess :P Slipper man oroa sig för att ingen kan köra in till förlossningen för att alla druckit, hehe :P
Ha de så bra du med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0