Varit liite duktig ;)

Försöker intala mig själv de iaf!! ;) Haha...
Nu har jag iaf dammsugit, men kom fram till att jag måste köpa nytt hepa-filter eller vad de nu hette.. För de sitter ju såklart lukt och äckel kvar i de.. Luktade iaf fukt och mögel fortfarande i utsuget.. Så ska se om dom har de där jag beställde påsarna :)
Väntar på att diskmaskinen ska bli klar med så e de ju klart i köket också.. Eller ja, jag får ju tömma den med såklart :) Bära upp tvätten från källaren och vika in den i garderoben.. Har massor som jag hade behövt tvätta men de går ju inte då de e stopp i avloppet :( Hoppas de blir fixat snart!! E ju så jobbigt då de blr ett stort berg där nere.. De e de ju nu med men mest handdukar och lakan och sånt.. Men de måste ju också tvättas!! Men men..
Ska rensa i kattlådorna med.. Tror faktiskt inte dom går i dom så mkt längre, vilket är VÄLDIGT skönt!! Men jag behöver ju ändå rensa i dom då de e dags.. Hehe Men äckligt ju!! Men de e ju sånt som följer med när man skaffar katt, precis som att plocka hundbajs efter sin hund följer med den :)
~~~~~~~~
Nån dag ska jag lägga ner och sortera bland alla bebis kläder med.. Så man har lite ordnig bland de.. Och ställa rätt byrån som den ska vara så länge.. Tills de e färdigt i rummet, ska ju rensa ut skitet som ligger där efter badrumsrenoveringen.. Ligger ju ett badkar och ett handfat där inne bland annat!! Så ska vi grunda vitt på väggarna och sen i antingen grönt eller lila, beroende på vad de e som tittar ut :P
Men ska iaf bli skönt att få de relativt klart där inne..
Ska till ikea nån gång med å handla säng och skötbord och sånt smått man bara "måste" ha :P
~~~~~~~~
Så vad händer annars i veckan då? Hmm inte så mkt:
Tisdag-
Onsdag- Föräldraträff 15.00-17.00
Torsdag-
Fredag- BM, 11.30.. Valborgsmässoafton, men tror inte vi har några planer? Inga som kommit fram till mig iaf..
Lördag-
Söndag-
~~~~~~~~
Snart ska jag träffa Dessie :D 8 dagar kvar :) Hihi..

Kommentarer
Postat av: Kokosbollen

Vad spännande då! Jag har också BF 25 juni, vet inte heller vad det är. Känns så långt kvar fast det bara är 2 månader, man längtar ju så mycket! Vet att jag kommer gå över tiden för det gjorde jag med dottern, önskar den ville titta ut liiiite tidigare iaf :)

Ha det bra! :)

2010-04-27 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0