Vart e Mysan tro?

Mysan gick ut innan idag och har inte kommit tillbaka ännu :/ Hon va vid garaget innan i eftermiddags men sen har jag inte sett till henne.. Undra vad hon har för sig!? Vill ju ha hem min lilla flicka på nätterna! Men inte så lätt då hon inte kommer hem självmant, kan ju omöjligt veta vart hon går.. Va ute å kallade en runda nu precis, ska kolla vid dörren snart igen om hon kommit dit.. Annars får jag hoppas hon står vid dörren då hjärtat kommer hem..
~~~~~~~~
Sista gången jag kollade på klockan inatt visade den 04.45.. Sen ringde ju Pers klocka vid 9 i morse, lagom trött då!! Gick upp lite över 11 och inte ens då kände jag mig lite piggare.. Kanske inte så konstigt men ändå.. Har varit nära ett antal gånger att somna i soffan under em/kvällen, men har inte ens kunnat de! :O Och nu e jag pigg igen.. Fattar inte de.. Har inte sovit på dagen nu på ett bra tag men e mega trött på em/kvällen, eller ja, mellan 15-19.00 typ... Men sen när de närmar sig läggdags så piggnar jag till.. Jobbigt dehär! Så jag hoppas de går över snart.. Men visst, jag gäspar ju men känner mig inte speciellt trött ändå och lägger jag mig så ligger jag bara och vrider på mig, eller försöker iaf.. Men kan inte ligga stilla iaf..
~~~~~~~~
Så idga har de inte hänt så speciellt mkt... När jag gått upp så landade jag i soffan och har väl i princip tillbringat hela dagen här.. Har rensat kattlådan med och fixat lite där inne.. Annars har jag kollat på massor med "unga mödrar" avsnitt och när Per va inne innan kollade vi på "lyxfällan"..
~~~~~~~~
Imon ska vi hitta på ngt, vad vet jag inte ännu.. Kanske inte han heller, men de kommer vi på imon.. Ska iaf ha lite egentid och skönt ska de bli!! Att få vara lite ensamma.. Blir ju inte så mkt nu för tiden, inte när an har en "inneboende" att "dela" han med :O
~~~~~~~~
Näe, nu har Tufs lagt sig så de kanske e dags för mig med? Försöka kan man ju, men har INGA stora förhoppningar på de längre :P E väl bara att vänja sig, men retligt att de ska börja så "lång" tid innan bebis kommer till oss.. Men jag antar att jag inte är ensam om att ifrågasätta de!? ;) Hehe..
NATTI NATT!! :)

Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja, det är jätteskönt att han mår bra ännu iaf. Vi har nu reserverat pengar som vi kan växla imorgon.

Kram

2010-04-12 @ 20:36:31
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: towis

jag är tvärtom.. sover hela tiden :(

2010-04-17 @ 07:37:28
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0