Dopkort

Har pratat med prästen och beställt dop-kort.. Så nu väntar jag bara på att dom ska komma hem så man kan skicka iväg dom.. Då de kommer bli väldigt kort varsel hoppas jag att dom kommer snabbare än vad som stod på hemsidan!!

Tog några foton på Tove när hon låg på golvet innan.. Men orkar inte lägga över dom på datorn nu ;) hehe.. Så dom får ni vänta på :)
Men här kommer några foton från igår då jag och Tove va hos en vän och hennes underbara barn igår :)

Har fixat större "boende" till Tufs och hennes bebisar.. Nu har dom tillgång till bajslåda, vatten och torrfoder :) Två av tjejerna dök bokstavligt talat ner i matskålen direkt ;) så söta :) Dom låg i skålen och åt! :)
Dom börjar bli stora nu :) 3½ vecka gamla redan ;) Tänderna har kommit och dom busar för fullt med varandra :) En av tjejerna brukar dock sitta sidan om och titta på ;) Haha.. Pojkarna är vildast och e dom två som jamar mest och vill ut från lådan dom bor i ;)
Igår nattade jag ju Tove lite över 21.00.. Och de gick kanon! Hon vaknade inte förren 02.00 :P SÅ jag behövde inte ens upp å stoppa nappen i mun på henne ;) Duktiga tjej!!
Så hon åt ju då vid 02 och sen igen vid 05.. Och sen vid 08.30.. Hon låg i egen säng till 07 har jag för mig klockan va :) Tredje natten hon sover i sin säng till på morgonen!! :D
Nu e de matdax för henne!! :)
Har bytt storlek på nappen i nappflaskan.. Nu har hon tvåan ist :) Funkade inte sist jag prova, då rann en massa utanför men nu går de bra :) Stora tjejen :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så roligt att ni var här!!

Kram

2010-08-19 @ 14:59:43
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0