Harry..

Den andra pojk-kissen fick namnet Harry idag.. Bara för att den andra heter Harald, så jag tyckte att de inte va mer än rätt att den andra då skulle heta Harry :P Haha.. Tror för övrigt att Harry (den hel svarta) kommer bli lång hårig ;) Bara han som har så lång och tjock päls.. men behöver nog inte betyda ngt men han e ju så olik de andra :P

Har nattat min lilla tjej så nu sover hon förhoppningsvis :) Nu ska man väl inte säga för mkt men har nog fått in ngn sorts rytm på kvällarna.. Hon brukar äta ngn gång mellan 24-22 och somna mellan 22-23.. Och med undantag för i förrgår så brukar hon sova till allt mellan 03.00-05.30.. Men som sagt, man ska väl inte säga för mkt!!

Kokat flaskor innan idag och nu har jag diskat dom igen, kokat upp varmvatten och hällt i termosen och fyllt på med ersättning i burken, så nu e vi redo för natten ;)

Tove och Per va inne hos hennes gammelmormor och gammelmorfar innan idag, då passade jag på att duscha och va lite ensam :) Hon fick en jättesöt kossa av gammelmorfar :)

Snart dags för dopet, eller de vet vi ju inte ännu.. Ska ringa på måndag och se om de finns plats för oss ;) Men e ju alltid ngt som ska fela och nu e de med datum och folk som inte kan vissa datum osv.. Man vill ju att så många som möjligt av de bjudna ska kunna de datum man väljer men sen å andra sidan kan man ju inte rätta sig efter andra hela tiden.. Men ändå.. Aja, de löser sig nog.. Spikar datum på måndag iaf då jag pratat med ngn på pastors expeditionen.. För jag glömde ju bort tiden idag :/

Har fått tid för efterkontroll med, eller ja, jag bokade ju den själv ;) Men får jag min mens innan jag ska dit så ska jag ringa om en ny tid så jag kan komma dit precis då mensen e slut.. Ska ju sätta in spiral.. Och den vill jag ju ha in så fort de går.. Återstår att se nör de blir ;) Men har iaf tiden den 24/9 kl. 11.00 om inget händer innan dess..

Lägger in lite bilder en annan dag, orkar inte föra över dom på datorn nu :P
Nehepp, nu ska jag sova..

Kommentarer
Postat av: Lizette

När jag satte in min spiral så skulle den in under tiden jag hade min mens.. Men kanske är annorlunda efter man har fått barn..

2010-08-14 @ 14:01:01
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Lizette

Det är bra.. =)

Det är säkert olika från bm till bm och var man bor osv. Man får ju lita på att de vet bäst. Förstår att du vill ha in den så snart som möjligt.

Hur är det med er? Kommit in i rutiner och så nu?

2010-08-15 @ 16:08:23
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0