-18 till -9

Här hoppar de väldigt bland graderna!! I förmiddes va de -18 ute och nu e de -9.. Skönt att de inte e fullt så kallt nu som innan.. Blir ju snusk-kallt inne då:/ Har inga problem att de e kallt ute men de får ju vara nån måtta i galenskaperna;) Hehe...

Måns skulle kommit idag, men precis när han satt sig på bussen påväg ner mot Hbg så ringer de en automatisk telefonsvarare till han och den berättar att tåget är inställt:( Så nu e han påväg till knutan och ska prata med dom i kundtjänst så dom kan boka en ny biljett till han.. För de va bara idag de va inställt, imon kan man boka som vanligt igen ju.. Hmm.. Får se vad dom säger till han..

Annars blir de bara städ och diskning idag.. Ska nog baka mina snoddas (kärleksmums) OM jag får undan disken.. För de e ju ingen annan som tar den:/


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag önskar dej allt väl,du är en toppentjej,GLÖM aldrig det.
/ Hälsningar "K"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kommentarer
Postat av: Dässi

Vem är "K"? :)

Åhhh, jag ska med baka kärleksmums nån dag, baka massvis o frysa in så man slipper baka på ett tag igen :P Tror du de funkar o frysa i påsar istället för burkar?? Puss!

2010-02-22 @ 19:47:15
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0