Barnmorskan

Va hos BM idag.. Bltr va bra, 120/70.. Tog inget blodvärde idag då jag ändå låg så bra sist.. Och de va ju bara två veckor sen så;) Hjärtljuden pendla på allt mellan 142-153.. Fast de va SVÅRT att höra dom!! Bebis ville inte ligga still nån gång.. Och när vi väl hittade dom så sparkade den och vände sig åt ett annat håll..
Men mysigt då den rör sig så mkt:) Och igår så fick jag känna på en mkt stqarkare "buff" spark:) Härligt:D Synd bara att inte per fått tillfälle att känna än:/ Men han får väl lägga handen på magen ikväll och se om han känner ngt;)
Fick ett telenummer till en sjukgymnast som jag ska ringa imon.. Ang. min rygg.. Då jag har den förbaskade nerven ikläm och de gör ont! Värst e de ju på kvällarna men även ont på dagen:/ Försöker sitta "rätt" men inte alltid så lätt.. Dom har kanske nåt tips till mig, för gör ju ont när jag ligger och sånt med:/ Urk!

Ska snart börja med maten, blir kött, potatis och sås:) Ska nog koka lite blomkål med, har ju en hel skalle i kylen;) Tur där va många bitar kött i paketen för verkar som vi fått en middagsgäst idag:O
Bara vänta på att Erik blir klar med sladdarna och spisen:P Så ska jag röja undan disken tänkte jag.. Bäst hade ju vart om killarna tog hand om maten och disken idag;) Men ska väl inte hoppas på för mkt:O

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vilken busig bebis:)

Kram

2010-02-09 @ 20:46:03
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0