Fredag

Helg..
Ska städa idag tänkte jag, eller de e ett måste!! Igår orkade jag inte med någonting och kände mig väldigt mere!! Men känns något bättre idag, så får ta mig i kragen och försöka få nåt gjort!! Men inte så lätt då man varken har ork eller lust till ngt!! :(
Har tvingat i mig en manna frutti, men inget e gott längre:/ Inte lätt å äta då.. Ska gå å hämta mina järntabletter med så jag inte missar dom.. Visserligen va mina värden bra, men från inskrivningen har de ju sjunkit... Så behöver ju ta dom iaf!.. Järnvärdet va 146 på inskrivningen och 130 för en vecka sen..

Ändrade inte tiden jag redan hade bokad så ska dit igen på tisdag.. Få se om ngt ändrats då? Men tar ju mina tabletter varje dag så borde ju inte blivit dåligt på denna tiden iaf.. Men bebis tar ju en del.. Måste skärpa mig med maten med!! Igår åt jag super dåligt och de märktes ju sen på kvällen när allt bara blev fel och jag blev jätte ledsen!! :( Men e ju inte gott att äta då man varken e sugen på ngt eller klarar av lukterna.. Och sen bara försvinner timmarna och vips så har de gått mega lång tid mellan måltiderna.. Har min frukter (äpple och vindruvor) men de mättar ju inte så värst bra..

Enligt mätaren här i bloggen så har jag gått exakt hälften idag:) fast jag vill had etill att de ska vara imon;) Hehe.. Men skit samma för, NU I HELGEN HAR JAG GÅTT HÄLFTEN:)

Funderar på om jag ska byta/ändra lite i min design här på bloggen lite? Ska iaf ändra typsnitt.. Har de på msn nu, hampus hade de först men tyckte de va fräsigt;) haha..
Men eftersom att jag inte får nårra kommentarer så vet jag ju inte vad folk tycker och så.. Tråkigt!!! För ser ju att de e ett par stycken som läser varje dag..

Hahahahahahaha, Håkan kan INTE jama!! Han låter ynklig och konstig;) Kul för Mysan med lite sällskap i helgen:) Tiger vill ju inte alltid busa, BARA på hans villkor;) E väl så när dom blir äldre kanske;) Han blir ju 3år och Mysan 1år i påsk:) Håkan e ett par månader yngre än mysan, men sååå kul dom har tsm:) Även Tiger hoppar på dom i ett hörn ibland;)
Undra hur alla reagerar då bebis kommer till oss? Har en liten känsla av att Tiger kommer bli sur och reserverad.. Mysan kommer nog vara nyfiken men fräsa och få tjock svans;) Men hon e ju så himla nyfiken att hon glömmer bort allt annat:) Hehe.. Kommer nog gå bra:) Dom får ju vänja sig:)

Kommentarer
Postat av: Denis, Sk. Fagerhult

Håll ut vännen, det blir bättre, hoppas jag. Och glöm inte äta. Det måste man.

2010-02-05 @ 18:07:14
Postat av: Maria

Oroa dig inte för maten, bebisen tar ju vad den behöver för att växa. Är du inte sugen på något så vänta med att ät då. Det var bara de tre-fyra första månaderna som jag åt regelbundet och i mängder när jag väntade min tös och hon mådde prima ändå.

Allt behöver inte var så hysteriskt bara för att man är gravid, ta det lugnt och känn efter vad du behöver, kan och vill göra istället för att lyssna på alla andra! Du är ändå den som vet bäst när de gäller dig och din kropp.



Lycka till med andra halvan =)

2010-02-05 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0