Fy

Fy sicken natt!! Har inte sovit mkt kan jag tala om:/ Haft så ont i ryggen.. Hade en kudde mellan beben men de hjälpte inte jätte mkt.. Och kan ju inte vända mig i sängen heller.. Nu känns de lite bättre, men hur länge då?

Nyss duschat och ätit frulle, dock inte samtidigt:P Så nu e jag mätt, iaf för en stund.. Åt havregrynsgröt så de mättar ju lite längre än knäckemackorna;)

Snöar gör de fortfarande, har gjort de sen igår.. Usch!! Hur mkt mer snö va de tänkt att de skulle komma eller?? Börjar bli rätt trött på de nu faktiskt!! Och jag har en känsla av att jag INTE e ensam om de heller!!

Blir knäpp på mitt hår!! De e elektriskt!! Och vad jag än gör så får jag inte stopp på de.. Står rätt ut!! Så kan inte ha nersläppt hår längre, har jag inte kunnat på ett BRA tag!! :( Och de e ju knappt jag kan ta bak de i en toffs heller för de bara står rätt ut :/
Har de med graviditeten att göra kanske??
Hjälper inte heller att INTE borsta håret.. Suck!!

Ngn som har en okastrerad snäll han-katt att låna ut för ett par dagar?? Min lilla mysan e KÖNSMOGEN och jättejobbig, håller på varannan vecka med att vara kåter!! Men vill inte släppa ut henne ju:/ Hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha på dig några silkiga byxor när du sover, underlättar när man ska vända sig!

2010-02-19 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0