Hormoner eller vad?

Har haft lite utbrott här hemma idag.. Slängde t.ex. ut askfatet genom dörren.. Luktar så hemskt äckligt och de va enda sättet att få DOM att fatta att jag menar allvar då jag inte vill att dom röker under fläkten mera!! Så nu går dom ut eller ner i källaren.. Om dom inte vill tänka på mig så kan dom åtminstonde tänka på min bebis!!
Sen e de lite annat med, som att jag alltid blir nedklankad.. Allt jag säger e ju tydligen fel!? Men inte allt!! För nu har jag kopplat bort den ena datorn, så den inte har internet längre.. Och vips så fungerar mitt som de ska igen!! Utan att msn loggar ut stup i ett.. Men de sa ju D att de absolut inte hade med de att göra.. Men tji fick han!! Än vet han inte att han inte har internet då han ändå spelar;) Haha..
Och mitt uttal e tydligen också ngt kul att skämta om och göra sig rolig på.. INTE alls kul om jag får säga de själv.. Men har pratat med hjärtat om de nu så förhoppningsvis blir de väl en ändring på de nu!! Och även från D:s sida!!

Sen e de ju massa hormoner, halsbränna och ryggont som också spelar in i bilden.. E ju inte de lättaste att hantera alltid;) Men de e ju värt vartenda minut!! :D Hoppas jag;) Hihi

Drömde om vår lilla bebis flicka inatt.. Va en pojke sist men nu va drömmen mer verklighetstrogen och lång.. Kommer ihåg den mer än den förra.. Jag gick å ammade henne mitt i natten och kelade med två avundsjuka kissar på samma gång;)
Återstår att de vilken av drömmarna som var sanna:) För nu e de inte jätte lång tid kvar, så som tiden springer iväg så borde ju dessa resterande 16 veckorna gå mega fort... Fast först Hampus student;) Om de går:D Hihi

Betala lite räkningar sen måste vi nog åka å handla lite då hjärtat kommer hem.. Helt tomt här hemma ju:(

Imon eftermiddag åker jag neråt skåne!! :D Ska till Dessie!! Wiiiieeee:) Kör hemåt igen på söndag nån gång.. Ska bli kul att träffa henne och hennes familj igen:) Va ju så längesen nu!! :(
Ska handla lite saker där nere med:P Av en gammal jobbekompis.. Bra med kontakter:) Och få med mig lite grejer från dessie med.. :)

Usch va hemskt.. Så himla tråkigt:( Tänker på dig/er!! <3

Näe orkar inte skriva mer nu;) Återkommer!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Är du i skåne i helgen? Skulle bara vilja träffa dig en liten stund isåfall puss tulle pappa

2010-02-25 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0