Knas katt;)

Nyss kommit hem från hjo.. Handlade ju mina järntabletter och lite sånt:) Skulle packa ur bilen (eller ta mina två kassar i bagaget) när jag hör ngt konstigt.. Låter väldigt lustigt.. Tittar upp och ser min katt;) haha.. Han låter inte som ngn katt eller som ngn annan:P Man känner igen honom iaf;) Tkr inte om att han e ute så många dagar på raken, för när han väl kommer in så e han ju vrålhungrig och sätter nästan maten i halsen:/ Isch!

Jag och tiger delade på en munk;) Hehe, knas katt!!

Ischias-nerven gör sig påmind istort sett hela tiden:/ Urk för de!! Annars mår jag lite bättre nu än innan, inte så snurrig och yr längre.. Men de går ju lite upp och ner med de..

D från resursen ringde innan, ska jobba imon natt:) Skönt att de kommer ngt ju!! Och ett nattpass e ju kanon då de  e så många timmar på samma gång:)

Usch fy va hemskt!! Lider med dig broder!! <3 Sånt ska bara inte få hända, så fruktansvärt orättvist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0