Onsdag

Jobbat mellan 7 och 14 idag.. Kul att jobba lite, synd bara att de ska göra så förbaskat ont runt lunch och sen hålla i sig resten av dagen:/ Men de e de värt, helt klart! Men kan ju göra ont ändå..

Så nu ligger jag i soffan och tar de lugnt.. Sätta på tv:n snart.. Med risk att jag somnar;) Är helt slut ju:/ Trött i kropp och själ;) Eller huvud:D

Pratade med läkaren idag och de va ingen fara att ta tabletterna för viruset.. Så länge man följer ordinationen.. Och de har ju hjälpt innan så de ska de nog göra nu med:) Hoppas jag! Annars skulle jag höra av mig om de inte blev bättre:)

Ikväll blir de kassler, ris och ostsås:) Med kokt blomkål och broccoli till de:)
Sen lite mys framför tv:n.. kanske bebis vill busa med oss då med:) Igår ville den inte som vi ville;) Buffade knappt ngt.. Men de går ju i vågot:P Så hoppas på mer idag:D E ju så mysigt!! Och framförallt då hjärtat också känner med mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0