Söndag

Då skiftade Lördagen till Söndag..
Har aggerat taxiverksamhet tidigare ikväll.. Sen åt vi lite kaka:) God va den! Smaka massor av apelsin och choklad, dock inte lika mkt choklad som apelsin;) Men god iaf:P Choklad e ju inte så gott längre:P
Kollat lite på melodifestivalen, undra varför vi gjorde de egentligen.. Inget att se på ändå ju!! Va en Okej låt tyckte jag.. Och den gick ju vidare som tur va, eller bryr mig inte.. Haha.. Annars tyckte jag de va väldigt smaklöst!! Jag menar, de fanns en till LÅT som va okej, men när folket på scen har GLÖMT att ta på sig sina byxor så e de ju inte så trevligt längre!! Men visst, jag ska också börja gå ut i body och strumpbyxor!! Undra vad folk säger då!!?!? Idioti..
Fattar inte varför jag gnäller om de, ska INTE se de mer iaf!!

Ska ta en ny magbild imon, en sån "naken" bild:P Så ska jag jämföra och se om de e ngn skillnap gentemot de andra magbilderna.. Kan ju vara kul att se om den växt lite sen förra vekan.. Svårare att se och jämföra då dom inte se likadana ut ju;)
Men på bilden såg magen nästan lite spetsig ut, men känns inte så i verkligheten:)

Nu buffar bebis för fulla muggar och nu säger jag GODNATT!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0