Städ-fredag

Så nu har jag städat undan på nedervåningen.. Eller bottenplan eller vad man nu ska döpa de till;) Ischias nerven gör sig dock påmind:/ Så ovanvåningen får per ta sen när han kommer in;) Han sa ju att han skulle dammsuga men de harju jag gjort här nere så då kanske de inte gör ngt att han får plocka undan lite tvätt och tidningar (som han själv asat upp) där uppe:P Får se vad han säger när han kommer upp från källaren med;) OM han kommer upp;) Jag slängde ner en massa innan:) Haha, så de ligger nog mest ivägen, MITT i trappan:O Hihi..

Nyss satt mig i soffan igen då.. Och bebis gör sig påmind den med:D Buffar och lever i min mage:) Härligt.. Nu va de lite starkare/tydligare buffar med.. Myyyyys:)
Ska ta ett äpple eller banan nu med innan maten så jag inte svimmar;) Får i mig aldeles för lite om dagarna ju:/ Isch!! Märks ju på em/kväll framförallt.. Och även på tok för lite dricka!! Hälla upp vatten i en bringare och sätta i kylen så de blir isande kallt och gott:)

Blir kotlett idag igen;) Men dom e ju goda:P Sånna benfria, färdigmarinerade mumsiga bitar:D Såldes ut till rea-pris så helt okej faktiskt att fylla frysen med sånt gott kött:) Men ska nog ha ris till idag, igår hade vi ju potatis och grönpepparsås till:)

Kul med kommentarer:) Tack:)
Och de med maten e väl inte att jag tänkter att bebis inte får vad den behöver.. Utan de e ju mera att den tar allt jag har och så blir de inget över till mig och då mår jag dåligt utav de:/ Därför jag måste skärpa mig;) Iaf att försöka äta en frukt lite då och då eller nåt sånt.. För riktig mat klarar jag inte av.. Inte gott och sätter sig i halsen med en gång:/ Kan ju knappt dricka ett halvt glas dricka utan att de kommer upp:( Eller nästan kommer upp, känns som de ligger på gränsen hela tiden ju!! Inte så kul:(
Men nu mår jag bättre, förutom ischias nerven då.. Men annars okej:) Tog ju lite samarin innan med för halsbrännan.. För de kommer också mer och mer.. Obehagligt sånt tkr jag.. Men vad gör man inte för bebis!! :) De e ju trots allt värt all smärta och obehag<3 För vi får ju vår bebis sen, snart! "Bara" 140 dagar kvar till beräknad BF :)

Sitter här i soffan och kelar med Håkan, näe inte som de låter;) Hihi.. De e pers morbrors kisse;) Hihi Skönt när katterna kommer bra överens att man kan lämna bort dom till grannen när man ska iväg:)Så slipper dom vara ensamma ju!! Och så har dom skoj på köpet med;)

Spelade lite Wii med mig själv innan jag började städa med.. Nu har jag PRO i golfen med:) men vad skillnaden är nu vet jag inte, nya/bättre klubbor kanske? Har ju PRO i bowlingen med och där e de bättre klot tror jag;) Ett annat klot iaf;) Och för att hjärtat inte skulle tröttna så spelade jag en runda till han med så han med har PRO;) Hehe, men nu får han ju klara sig på egen hand;) Illa då man får MINUS när man har en runda på 214 poäng!! Haha, de får jag!! Som bäst har jag 245:) Fast inte jätte bra skill level, ligger nog på nästan 1300 tror jag, eller va de strax över 1200?? Aja strunt samma;) Lite får man ju skryta väl;) Hehe

Nu ska jag kolla runt lite på bilder som jag kan ha som bakgrund i min blogg, ist för de lila jag har.. NGN SOM HAR NÅT FÖRSLAG???

Kommentarer
Postat av: Maria

Sorry inga förslag, svårt med det där tycker jag. Fast något mer vårigt är ju inte fel - så man har något att längta efter.

2010-02-06 @ 11:27:08
Postat av: Anna

Ja lite får man skryta och vara mallig haha

Kram

2010-02-07 @ 22:59:41
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0