-25

Idag blir de tydligen inte "varmare" än -18 grader, för du går de neråt igen och inte nog med de så har ju pappan stannat:/ Så elementen e kalla:( Och de tar ju ett tag innan de kommer igång med.. Men värmefläkten har vatt igång hela dagen:) BEHÖVS!!Har ändå "bara" 21 grader inne.. Men de går ju aldeles utmärkt:)

Mysan sover som vanligt;) Jag går här fram och tillbaka och plockar och har mig.. Hjärtat e ute och pratar med sin morfar, får se om han skulle jobba nu på kvällen, märker jag om han kommer snart eller vid 7:P Hade ju vatt skönt med lite bärhjälp!! Massa tvätt som ska ner i källaren och massa lådor som ska upp i förråden!!

Snart klart i köket, bara ta bort "jul-lådan" från köksbordet och ta bort de som ligger på soffan:)
Sen e de BARA tv-rummet och kontoret kvar:/ Usch!! Och igne kul att behöva slita med allt själv, när man dessutom inte har lust till de:( Känner ingen glädje i de och tkr framförallt inte de e kul:( Per lova iaf att han kunde dammsuga..

Har skrivit i ca 5 min nu.. och tittade på termometern när jag satte mig vid datorn och då visade den -22,6 och nu -25:/ USCH!!

Till några vänner idag ochha de trevligt:)

Imon ska vi handla lite och sen får vi besök:)

Imon går jag in i V.18:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för igår! Var lika trevligt som alltid :)

Ha det toppen resten av helgen och vi hörs och syns!!



Kram

2010-01-12 @ 12:10:53
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0