1år med min kärlek<3

Idag har vi vart tsm i 1år:) Tiden har ju bara sprungit iväg!! fast sen har vi ju haft massor att göra hela våren/sommaren.. Men ändå;)
Många fler underbara år ska de bli<3 Älskar dig så himla mkt mitt hjärta!!

Snöstorm skulle de bli idag, än sålänge ser jag bara snön.. Men illa bara de!! Som om vi inte har tillräckligt med snö redan elelr?!

Ska bara äta upp min frulle sen ska jag ut en sväng, handla lite;) Har ju bara 1 toarulle kvar:O

Får se om vi hinne med bion ikväll.. Beror ju på när hjärtat kommer hem och om vi orkar.. Blir kanske en mysig hemmakväll ist? Tror de lutar åt de.. Filmen går ju snart att hyra ändå så;) haha.. Snåljåpen tittade visst fram:P Hihi..

Känna på tvätten där nere sen med.. Hoppas att de torkat lite iaf:) Men de hinner ju torka till fredag iaf, de e ju nåt som e säkert:)

Tog en magbild innan, nu på morgonen faktiskt;) Ska försöka komma ihåg att ta på morgonen ist, men brukar ju ha annat i huvet då;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja snöstorm blev det nog på vissa ställen i Sverige. Men vi klarade oss bra tycker jag :)

Kram

2010-01-28 @ 23:07:00
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0