Dimmigt

Då va de ny vecka igen:) Längtar tills nästa vecka, så denna veckan får gärna susa förbi i rally fart tkr jag:)

Drömmer massa konstigt om nätterna och så himla verkligt e de med:/ Lite läskigt ibland faktiskt!! Men får väl hoppas att de e vad de e, en dröm;)

Har burit ner lite tvätt och har ännu mer att bära ner.. Men ska ju sätta igång en maskin med, den gör ju inte de själv precis.. :( Tänk om man haft en sån maskin? Som man bara behöver bära ner tvätten till sen sköter den resten:) Gott de hade vart!!

Tagit upp kyckling till ikväll med.. Då e bara frågan vad vi ska äta nu till lunch?

Tog på mig kläder lite tidigare idag än igår;) Hihi.. Igår va ju extremt!! Klädde inte på mig förren efter 16.00:O Haha.. Och nu har jag nyss klätt mig för denna dagen;) Sminka mig med så ser jag lite anständig ut med;)

Ska dammsuga nu tänkte jag;) Blev lite hundhår och katthår efter helgen som var:) Men de bjuder jag gärna på!! Sålänge sällskapet e trevligt så;) Hihi Och de va de ju!! Synd att de dröjer så lång tid emellan besöken bara!! :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag drömmer också massa konstiga grejer, fast det handlar oftast inte om bebis!!

Men det är super vanligt att man drömmer om bebis och konstiga drömmar också.



Kram

2010-01-12 @ 21:37:56
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0