Fiskgratäng med räk/dill sås..

Blev fiskgratäng till lunch.. Mumsigt va de:) Även willys kan göra god fiskgratäng med andra ord;) haha.. Så tog jag upp kycklingen som jag skrev innan ;)
Måste handlra fler äpplen, då mina mumsiga äpplen e slut:( Åt de sista häromdagen ju! och apelsinerna e inte så goda, eller jo de e dom men klarar inte av skalet!? Eller inte skalet, jag menar om man skalar den som en klementin och får klyftor, så klöks jag av de som e runt om klyftan? Ähh ingen som fattar när jag förklarar såhär ändå;) haha..

Ringde min BM och pratade lite och berättade hur jag kände igår och att de känns väldigt jobbigt och sånt när de blir så.. Jag fick en ny tid till henne, så ska dit på fredag kl. 09.00 ist.. Får se vad proverna visar då, om de e ngt som inte e så bra.. Men BM trodde att de va ngn form av blodtrycksfall och att jag måste tänka på att röra mig eller iaf tårna när jag står mkt.. Och igår blev de ju en liten stund som jag stod stilla:/ Men inte alls länge, OBEHAGLIGT!! Har ju hänt innan men då har jag ju vart hemma åtminstonde.. Men men..
Snart lyssna på hjärtljuden med då:D De e så mysigt:) fast får nog åka in själv, då hjärtat nog måste jobba då eftersom att han ska vara ledig sen resten av helgen.. Ska bli skönt att komma iväg lite:)

Vi har ju vart tsm i 1år (!!!) imon:) Va detta året gått fort!! Shit alltså.. Men känns härligt med:) Otroligt.. Och snart får vi vår underbara bebis med:) Eller snart och snart.. Men lite iaf;) Hihi.. Dessa första 19/20 veckorna har ju gått super fort!! Så de kasnke resterande 20veckorna med gör och då e ju bebis här snart:) Gud va VI längtar.. Nyfikna på vad de e för ngt som sprattlar och lever som bara den i min mage! :) Och så underbart att få uppleva allt detta med min älskling:) Älskar han så himla mkt<3

Just nu så e inte mattläggaren här.. Han fick åka till hjo för de fattades en bit matta (tapet).. Och då skulle han passa på att äta lite med;) Men annars så e han snart klar och gud va fint de blir, e super nöjd:) Kommer bli mega fint när sista biten e på plats med:) Hoppas vi inte behöver vänta så länge på porslinet bara..

Nu ska jag hänga lite tvätt och slänga in en ny maskin.. Ligger ju efter en massa med tvätten!! Inte orkat innan:/ Stoppa in disken i maskinen med, tömde den innan så lite duktig e jag allt;) men måste ligga lite på soffan emellanåt då de bara snurrar till i huvudet och så mår jag illa som fan!! Urk!! Hoppas de går över snart.. För de bara flyger på mig..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas Bm kan få en bra förklaring till varför du känner så för det är ju inte roligt att gå runt så...

Kram

2010-01-28 @ 23:10:52
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0