Massor att göra!!

Så ska bara skriva lite kort.. För måste duscha nu innan hjärtat kommer in igen och då ska vi äta lite soppa och rostemacka:) Jag har fått dille på soppa, mums:) Till och med potatis och purjolökssoppa längtar jag efter!! Jag äter INTE lök!! ;) Hihi..

Men iaf ska duscha och sen fixa mat.. Sen ska jag plocka undan och städa fint här hemma.. Ser ut som ett bomb nedslag;) Hihi.. Så nu åker tomtarna ner!! ;) Ska leta fram lådan med de "vanliga" sakerna med:) Finns i förrådet/gaderoben där uppe..

Och vid fyra kommer nina in och då ska vi åka, ska på smink-party idag:) Får se vad de har att erbjuda, dyrt e de ju så inte handla ngt;) Men kolla kan man ju;P

Imon ska vi till ett par vänner:) Och på lördag middag kommer dom upp.. :) Med vovven med:) Hihi...

Så massor att göra känns de som, men jag gör ju saker bäst när de e lite press på mig, så nu e de bara att sätta fart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hur gick sminkpartyt? Var det skoj? Vilket företag var det?

Ja gör också saker bäst under lite press :)

Hoppas att det blir bra nu när ni får besök och allt!! Och vi ses ju i morrn ;)

Kram

2010-01-07 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0