Mysan VS Musen

Hittade en mus i sop-hinken innan Och fångade den så att Mysan kunde ta den.. Hon lekte med den och bet den lite.. Men tyvärr kom den undan:( Hon tryckte in den i ett hörn, men de va ett hål där som musen smet in i! :( Så nu går hon här hemm,a och gnäller och letar;) Hon har väl äntliogen fått upp ögonen för jaga och sånt:) Har ju massor med möss under vasken och bakom kylen och såklart i källaren:P Hadeju vatt super omhon tagit ett par av dom:)
Sötnosen letar och letar;) Gullig hon e!

Ska färga håret snart.. Innan jag hoppar in i duschen tänkte jag;) Och innan jag klär på mig:) Går fortfarande i pyjamas, hihi:) Får se hur de blir med håret.. Men sugen på att göra de lite annorlunda ju;)

Lite lunch?

Kommentarer
Postat av: Anna

usch och fy för möss. Roligt att få förnya lite.. men håret tänker jag :)

Kram

2010-01-12 @ 12:09:31
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0