Overkligt

Vet inte hur jag ska känna eller något.. Allt känns så overkligt och konstigt.. Ska på UL om en vecka, kasnke känns mer verkligt då?
För just nu så känner jag inget, bara lite dragande och bubblor imellanåt.. Men de riktiga sparkarna kommer väl men ändå.. E väl inte lika "rädd och orolig" för misfall som tidigare men känner mig ändå lite osäker.. Vågar liksom inte hoppas och tänka så långt fram.. Ibland gör jag de och då känns allt underbart! :)
Men vågar liksom inte vara glad över ngt som inte "finns", visst finns bebis men inte här och hos mig.. Då känns de ju inte som att de e ngn, jag har ju ingen kontroll över de och då känns de ju jobbigt med..
Men får ju hoppas att både sparkar och känslan kommer snart.. Kanske känns bättre efter UL? Men tänk om de e fel på bebis då? Vågar man se fram emot UL då.. Hmm, suck.. Lättast e väl att inte tänka på de så mkt.. Men inte så lätt.. Hade man kännt sparkar så hade de ju blitt som en påminnelse om att de e bra där inne.. Vissa säger att magen vuxit men känns inte så alltid heller.. Men om man jämför bilder så har den nog de.. Eller?


V. 16.. V.18

Kommentarer
Postat av: Anna

Oja den har vuxit!! ;)

Du ska se att allt är i sin ordning!! Men förstår att du kan känna oro.



Kram

2010-01-12 @ 21:33:26
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0