Spackel, 18+0 = V. 19 idag:)

Nu har jag spacklat taket i de som ska bli vårt badrum snart! Och snart kommer E in och ska kolla på en sak med och se hur vi ska göra med de.. Så ska vi fixa med detta och måla i helgen.. Så förhoppningsvis kommer mattläggaren på måndag, eller iaf nästa vecka:) Lääääängtar tills vi har badrum där uppe!! Slippa gå ner och frysa ihjäl bara för en snabb dusch! För ngt längre går INTE där nere:(

Antingen e de jag som inbillar mig eller så va de faktiskt så.. Att jag kände bebis från utsidan!? Svårt för mig att känna eftersom att jag känner inifrån med ju.. Och hjärtat missar ju de hela tiden;) :(
Känner de tydligt nu iaf och de känns helt underbart:) Kommer på mig själv med att sitta och le när jag känner bebis:) Hihi.. Underbart!! Börjar förstå mer och mer.. Men känner mig samtidigt väldigt osäker och rädd för de som väntar oss.. Men ska bli hur kul och underbart som helst!!

Lite av mig, lite av dig, lite av oss! De blir ju du!:) VÅR egen lilla bebis:) Åhh, va jag längtar:) <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du längtar efter bebis... det gör jag med :)

kram

2010-01-23 @ 23:08:20
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0