Tog ju foto på magen i morse:P

Och såhär blev de;) V.18+4 (19)

Morgon bild


Fy sicket väder de e ute!! Bara snöar och snöar!! Och mitt hjärta e påväg hem men vägarna e ju som sagt inte tipp topp idag:/ Så dom kör i ca. 50km/h.. Och dom hade ju en bra bit kvar hem när jag prata med han sist!! Usch!!..

Undra hur vägarna ser ut för mig imon bitti?? Jag ska ju jobba imon, 06.45-15.45.. Suck!! Kunde ju vart bättre väder för de.. Bara den tiden de tog för mig i skövde innan idag märkes de ju en STOR skillnad på dit och hem vägen:/
Blir ju till att köra i GOD tid!! FYY!! Nu e jag trött på detta vädret och nu vill jag ha vår ist!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med! Jag vill också ha vår...

Kram

2010-01-28 @ 23:05:07
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0