UL imon :)

Då va de äntligen dags för ultraljudet:) Imon klockan 10.30 på KSS.. Ska blir så kul, så spännande och så underbart! Verkligen längtar dit:) Och nu är de äntligen dags:) Känns även lite overkligt, oroligt och konstigt..

Tiger fångade en mus igår.. Eller ja, per hittade den bland hans kläder på golvet när han skulle ut och jobba igen;) Så jag hämtade katten och satte han så han hade musen framför nosen;) Men han tog den i munnen och sprang iväg.. INGEN skulle ju ta den ifrån han;) Haha.. Så när vi ställt oss i rummet sidan om så började han leka lite med den och bet i den lite och va allmänt rå mot den lilla.. Lekte säkert med den i 40 min när den var död med:/ Urk.. Sen när jag åkt till jobb åt han upp den men sparade de räligt till Pappa (per) Hihi.. Per fick slänga ut "skalet" pälsen.. Min kise åt ju bara upp de räliga inuti!! Urk!

Nu har mysan kommit in i en period igen då de bara e "pappa" Per som gäller.. Alltså med klarspråk: Hon är könsmogen!! Hon "pratar" bara med per och blir helt galen när han närmar sig!! Galen katt!! Nu ligger hon och sover, IGEN;) Ansträngande att vara på sånt humör och aldrig få nåt "gott" utav de;) haha..

Jag ska rensa lite i köket och plocka på mig presentkortet på hemtex.. De tänkte vi nämligen handla lite för imon när vi ändå e i stan:) Behöver ju ha ett påslakanset till!, så man kan byta lättare när man tvättar.. För de tar ju massa tid för tvätten att torka i källaren:( Där finns kasnke annat fint med:)

Ska lägga in filmerna jag tog på tiger och musen igår och även en på mysan när hon skriiiiiiker!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt med u-ljud!!! Messa mig DIREKT när ni är klara!! Är ju nyfiken ju :D

KRAM

2010-01-18 @ 23:01:57
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0