Mätt i magen..

Då har man nyss ätit.. Inte gott för 5 öre men man måste ju ha i sig ngt liksom.. Känner mig som en klimakterie-kossa eller nåt!! Haha.. Men blir skit varm och svettas, de bara flyger på mig liksom.. Behöver inte anstränga mig ngt vidare heller utan de kommer ändå.. Kan ju vara hormonerna ;) Haha.. Men ändå..

Ska bara låta maten sjunka lite, så mkt som de går då där ligger en bebisrumpa ivägen :P haha.. Men maten står mig upp i halsen, nästan.. De har ju varit värre så lite har den nog sjunkit men de e inte helt fritt där än :P Blir väl inte bättre än såhär förren bebis är ute hos oss :D Snart hoppas jag!! Längtar <3

Ny vecka imon.. Går då in i 38+0, alltså 39.. Men om man räknar 39 så e de ju inte BF förren v.41 :O Men jag tror ändå att de e "fel" på en vecka.. Att BF egentligen ska vara den 18:e.. För allt stämmer ju överens då.. Men de återstår ju att se ;) Ingen, inte ens jag, lär ju missa då bebis kommit :P Hihi

Om man skulle försöka ta sig in i barnrummet sen när jag kommit hem och se om jag kan börja med ngt? Vill ju ha de klart snart.. Så de liksom bara e att måla antingen LILA eller GRÖNT på väggarna när bebis kommit till oss.. Skönt att slippa göra allt då ju :P Men får se hur jag gör.. Måste ju ha ngt att täcka golvet med och de har vi inget och sen så e där ju ett badkar, ett handfat, en bidé och ett vaska-skåp utspritt på golvet typ.. Men jag ska nog kunna fixa ihop ngt.. :P Men måste ju vara rädd om golvet.. Aja, de löser sig nog :)

Näe, gå å kissa (igen) och sen åka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0