Tufs

Nu har ju inte tufs kommit in med möss på ett par dagar.. Men nyss kom hon in genom källardörren med världens mus i munnen!! Och varför hon nu tvunget måste upp och in i sovrummet med dom de kan man ju fråga sig.. Men nu e hon iaf där uppe i hallen med den, jag stängde dörrarna till sovrummet och toaletten ;)
Tror inte hon vill äta denna, hon har lekt med den och de va blod på golvet.. För dom brukar väl känna de om den e bra eller dålig? Den e ganska stor med så kanske därför hon inte vill äta den? För nu kom hon ner och åt lite torrfoder ist, bortskämda katter!! Haha..
Mysan ligger där uppe och kollar på den hon med.. Aja får hålla lite koll på dom så dom inte lägger den nån stans.. Luktar nog inte så himla gott om ett par dagar då :/
Nu har mysan också lekt lite med den stackars musen.. Men även hon tappade intresset för den så nu slängde jag ut den.. Och båda kissarna är ute igen :)

Känner mig så naken på fingret nu.. Tog av mig förlovningsringen igår :( Men både händer och fötter har börjat att bli svullna under dagen och framförallt på kvällen.. Dom e de iofs nu med så e väl svullet hela dagen antar jag..
Ska åka till hjo idag tänkte jag.. hade väl iofs varit bättre att handla i skövde men måste ju till apoteket i hjo.. Då de inte alls e säkert att jag kan hämta ut receptet jag har ngn annan stans.. Men de märker vi ju.. Annars får jag ju ge de till pers morfar ist så han får hämta ut medicinen, då receptet står i hans namn..

Ilar i underlivet, ajaj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0