Fest igår

Va ju som sagt på fest igår, inte hemma hos S och H utan de va på nån bygdegård utanför Jönköping.. Eftersom att vi va rätt många människor!! Hon firades för hon va klar i skolan, eller hon hade doktoretat i nåt ;) Som jag förstod de som :O Och sen fyller hon 35 idag så de firades ju efter tolv slaget :P Men de va trevligt :) Blev lite trötter i ögonen  efter ett tag, men har ju inte haft i mina linser på ett tag.. Då min kära katt gömt mitt linsfodral! Men jag bökade fram köpmannadisken och där under låg de ;) Men blir ju så trött och lite halvtorr i ögonen efter ett tag och framför allt i bilen då fläkten står på :O ;) Men de gick :)
Trevligt sällskap, god mat och god alkoholfri äppel-cider :P Men de e ju inte jag som har massa skalle-bank idag!! Då de andra vid mitt bord hällde i sig både rött och vitt vin hela kvällen ;) Hihi..
Idag blev de tidig upp gång för hjärtat, då han och E skulle mjölka själv idag eftersom att G och J-E e kvar i Jönköping :P
Sen gick jag upp vid 9 för att äta lite frulle med hjärtat :) Och nu har han åkt, så nu sitter jag här ensammen :( Men är iofs rätt lugnt och skönt just nu, men blir så ensamt sen!! Tur jag inte ska sova ensam inatt!! ;) Näe inget sånt, men jag ska ju jobba inatt :) Hehe.. Så när jag ska sova e de ju ljust :P Skönt e ju de, har ju visserligen katterna men inte samma sak ju! Och Mysan brukar ligga i sängen men kommer Tufs så går hon ;) Och Tufs som vill busa följer ju efter då :O Tiger e antingen ute eller så ligger han på den höga byrån i hallen där uppe :P Då har han bäst koll på de små ;)
Kom fram till att de kommer vara skönt att jobba denna natten, men även lite stressigt kanske.. Vi förlorar ju en timme mitt i natten ;) Hehe.. Flyttar ju fram klockan inatt, för de e väl inatt? E väl inte mellan söndag och måndag? Hmm, näe de e inatt!! :) Haha.. Men skönt iaf :)
JAG E TRÖTT!! Snart lets dans reprisen och den ska ses i ryggläge i soffan :D
Visserligen lyser ögonen och förstör bilden en aning.. Men detta e Tufs vår nya kisse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0